Galeria Basil & Basil Art - ateliere de pictura

FII CEEA CE VREI SA DEVII!
www.galeriabasil.ro
www.atelieredepictura.ro

marți, 15 octombrie 2013

...SI POHTA CE-AM POHTIT!

Galeria Basil
Va invita sambata, 26 octombrie, orele 19,
la vernisajul expozitiei de pictura, gravura si mozaic, 
....SI POHTA CE-AM POHTIT...

"……si pohta ce-am pohtit…’ adica lucrari pe care am vrut sa le vad pe
 peretii de acasa, lucrari ale unor artisti consacrati si idei/ tehnici
 pe care le-am explorat si dezvoltat ‘in stil propriu’. Si am pohtit inca
 din copilarie, cand pe mama o vedeam mereu ca face ceva ‘artistic’ – fie
 modela din lut vreun vas sau insira margele, fie cosea la o geanta sau
 la o curea de piele, fie pilea cate un inel sau alta bijuterie de
 argint…..

 Dintotdeauna imi doream sa ‘fac’ si eu ‘ceva’.

 Mi-a placut foarte mult ideea bucolica de a picta in natura, la
 sevalet, cu bascul pus intr-o parte, cu paleta in mana stanga…… peisaje
 frumoase, pasarelele ciripind……. Iar ‘pohta suprema’ din punct de vedere
 artistic, care azi s-a implinit, este ca pot impartasi bucuria cu cei  dragi."
Raluca Ionescu - artist


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu