Galeria Basil & Basil Art - ateliere de pictura

FII CEEA CE VREI SA DEVII!
www.galeriabasil.ro
www.atelieredepictura.ro

marți, 17 septembrie 2019

CURS ILUSTRATIE DE CARTE



Realizare gravura de tip pointe – seche
Ilustratie poveste Printul Fericit (Oscar Wilde)



PERIOADA DE DESFASURARE: septembrie – noiembrie 2019, 5 sedinte, cate 1 la doua saptamni astfel:

Vineri 4 octombrie, 18 octombrie, 1, 15 si 19 noiembrie

NUMAR DE LOCURI: 8

ZI DE FRECVENTA: in zilele de VINERI mentionate la perioada de desfasurare, in intervalul orar 18.00 – 20,30

COST: 650 lei (tva inclus) – toate materialele si instrumentele de lucru sunt incluse

DATA LIMITA PENTRU INSCRIERI: 31 august 2019



''Pe vremea cand eram in viata si aveam o inima de om, raspunse statuia, nu stiam ce-s lacrimile, caci traiam in Palatul ,,Sans Souci'', unde durerii nu-i e ingaduit sa intre(...).Jur imprejurul gradinii se ridica un zid foarte inalt, dar niciodata nu mi-a trecut prin minte sa intreb ce e dincolo de el;in preajma, totul mi se parea atat de frumos! Curtenii ma numeau ,,Printul fericit'' si fericit eram cu adevarat . Asa am trait si am murit. Iar acum, ca nu mai am viata, m-au ridicat aici sus, atat de sus, incat pot vedea toata hidosenia, toata amaraciunea cetatii mele, si cu toate ca inima mea e de plumb, alt nu pot decat sa plang.''

  Genul ,,Ilustratiei de carte ''aduce cu sine numeroase provocari si probleme: fixarea in vizibil a ideilor, putere de sinteza , expresivitate, si multe altele. Asadar, sa folosim tot ce am acumulat in acesti numerosi ani de studiu (ghips, portret, natura moarta, peisaj) etc, pentru a-i zugravi cat mai intens povestea Printului Fericit. 

 
Pointe-seche-ul este o tehnica ofertanta, linia ofera libertate si expresivitate maxime, si poate fi fluida, cu efecte subtile sau rigida, colturoasa. 

Sedinta 1-2:
Introducere si schite: Prezentarea temei si a tehnicii de lucru – teorie
Trasarea liniilor principale - schite
Sedinta 3:
Definitivarea contururilor si a modelajului si in final accentuarea detaliilor, configurarea petelor de culoare (sau a accentelor colorate)
Sedinta 4 – Incizare /realizare cliseu
Sedinta 5 – Imprimare




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu